סוג שירות |
תיאור השירות |
זמני תגובה |
שעת עבודה לטכנאי באתר הלקוח |
שעת עבודה לטכנאי לטיפול ב-SYSTEM , שרתי WINDOWS , איתור תקלות חומרה , קינפוג נתבים , איתור תקלות בתשתיות תקשורת. |
על בסיס טכנאי פנוי . עד 3 ימי עבודה מפתיחת קריאה. ימי א-ה – 09:00-17:00 |
בנק שעות שירות באתר הלקוח/מעבדה |
שעת עבודה לטכנאי לטיפול ב-SYSTEM , שרתי WINDOWS , איתור תקלות חומרה , קינפוג נתבים , איתור תקלות בתשתיות תקשורת. ביקורת יזומה מרחוק. בדיקת גיבויים אחת לשבוע. עידכון של מערכות ההפעלה והשרת לפי הצורך. |
שרת – עד 6 שעות מפתיחת קריאה. תחנת עבודה – עד 24 שעות מפתיחת קריאה. ימי א – ה 09-19:00 ימי ו – 09-13:00 (לטיפול בשרתים בלבד) |
ביטוח שירות באתר הלקוח |
טיפול על בסיס שוטף במחיר חודשי קבוע לא על פי שעות. SYSTEM , שרתי WINDOWS , איתור תקלות חומרה , קינפוג נתבים , איתור תקלות בתשתיות תקשורת. ביקורת יזומה מרחוק. בדיקת גיבויים אחת לשבוע. עידכון של מערכות ההפעלה והשרת לפי הצורך. |
שרת – עד 4 שעות מפתיחת קריאה. תחנת עבודה – עד 24 שעות מפתיחת קריאה. ימי א – ה 09-19:00 יום ו' – 09-13:00 (טיפול בשרתים בלבד) |
OUTSORCING "מיקור חוץ" |
ימי עבודה קבועים מראש לטכנאי באתר הלקוח. גיבוי מלא של הטכנאי לימי מחלה, מילואים או חופש. |
ימי א – ה – 8 שעות עבודה ליום. 125% לכל שעה נוספת. 125% לימי שישי.
|